Kvaliteedi ja hinnagarantii
30 päeva jooksul alates ostu sooritamisest:
Kui leiad mõnest muust kauplusest sama toote soodsamalt, tagastame sulle hinnavahe sajaprotsendiliselt. (v.a sooduskampaaniad)
Parima hinna garantiid saad kasutada ka enne ostu tegemist.
Kui plaanid meilt osta ning leiad mujalt soodsama pakkumise samale tootele, on sul õigus saada meilt sama või veelgi parem pakkumine. Anna ainult märku!
Meie parima hinna kaitse ja garantii saamiseks palume sul kirjutada meie klienditoele ning saata konkurendi pakkumise koos lingiga ja/või näidata konkurendi pakkumist meie müügikonsultandile esinduses.
Kinnitame, et kompenseerime tõendatud hinnavahe 5 tööpäeva jooksul alates meie poole pöördumisest.
Kui sul tekkis küsimus meie parima hinna garantii kohta, siis võta julgesti ühendust meie klienditeenindusega telefoni või kirja teel.
1.1. Ostja on kohustatud teavitama viivitamatult müüjat kirjalikult tuvastatud ilmselgetest Kauba kvaliteedi (pakendi vigastustest, koguse mittevastavusest jms) puudujääkidest, kuid hiljemalt 3 (kolme) päeva jooksul Kauba talle üleandmise päevast (vastasel juhul, kui kehtestatud tähtaeg on mööda lastud, ei ole Ostjal õigust esitada müüjale pretensioone üleantud Kauba ilmselgete puudujääkide kohta). Loetakse, et tellides sellise Kauba, on Ostja nõus ostma selle Kauba nimetatud asjaoludel ja ta ei saa tulevikus väljendada nõudeid või pretensioone Kauba pakendi vigastuste või puudujääkide kohta.
1.2. Kaubale kehtib tootja antud kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg (kestvus) ja (või) muud tingimused, kaasa arvatud ka tingimused garantii mitte kohaldamiseks, on nimetatud nende Kaupade kirjeldustes ja (või) koos Kaubaga esitatavates garantiiraamatutes ja (või) soetamisdokumentides.
1.3. Kui teatud liiki Kaubale ei ole tootja kvaliteedigarantiid antud, siis kehtib nendele Kaupadele kohaldatavates õigusaktides sätestatud 24 (kahekümne nelja) kuu pikkune Kauba kvaliteedigarantii.
1.4. Ostjal, kes on soetanud nõuetele mittevastava kvaliteediga Kauba, on omal valikul õigus:
1.4.1. nõuda, et Kauba puudujäägid kõrvaldataks tasuta; või
1.4.2. nõuda, et nõuetele mittevastava kvaliteediga Kaup asendataks tasuta sobiva kvaliteediga Kaubaga; või
1.4.3. nõude, et vastavalt vähendatakse Kauba hinda; või
1.4.4. lõpetada ühepoolselt Leping ja nõuda tasutud summa tagastamist.